Все обладнання на сайті має офіційну гарантію від виробника. При цьому магазин Slinex.kiev.ua надає повний сервіс по забезпеченню гарантійних зобов'язань для обладнання, що було придбане на нашому сайті

Гарантійний срок по ТМ:

    24 місяців

  12 місяців

   24 місяці

       12 місяців

Інше обладнення 12 місяців

Обмін/повернення товару на протязі 14 днів

 

Гарантія та сервісне обслуговування


Я можу обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю обміну чи повернення товару належної якості будь ласка, переконайтеся що:

  •  товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д .;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Обмін чи повернення товару неналежної якості здійснюється за наявності висновку / акту сервісного центру авторизованого виробника Товару, за виключенням випадків Порушення правил ЕКСПЛУАТАЦІЇ.


Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
 
Де і як можна зробити обмін або повернення товару?
Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині https://slinex.kiev.ua/, в якому ви придбали Товар.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел .: 096-845-97-40. Умови обміну або повернення товару вказані вище.
 
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали товар або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або за тел.096-845-97-40
 
Яка гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 12 до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена ​​виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних обов'язків служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
  
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
порушення схоронності гарантійних пломб;
наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушення правил використання;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
 
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у разі:
випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
 

Термін зберігання:

Термін зберігання обладнання становить 30 днів з дня повідомлення клієнта про готовий ремонт. Після закінчення терміну – буде проводитися платне зберігання обладнання. По закінченню терміну в 90 днів обладнання буде утилізовано. Рішення з даного питання приймається сервісом самостійно, без повідомлення клієнта


Гарантійні зобов'язання не поширюються:
на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.
 
З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел .:096-845-97-40